آیلینآیلین، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

دختر مثل ماه ما

تولد تولد.....

1392/11/14 14:13
نویسنده : مینا
354 بازدید
اشتراک گذاری

آیلینم بهمن واسه خانواده ما فصل تولد 1 تولد من و بابایی 1

فردا 15 بهمن تولد من و 17 بهمن هم تولد بابا رضا 

 

1

از طرف شما و خودم روز تولد بابا جونو بهش تبریک میگم و واسش سلامتی  از خدای مهربون میخوام

رضا جان روز تولد تو میلاد عشق پاکه به شکرانه این شب پیشانی ام به خاکه

 

راستی برای اولین بار امسال مشهد برف اومد هوای مشهد اون قدر سرده که نگو1

شما دائم به پنجره اشاره میکنی و میگی برف برف1

امیدوارم این روزای خوش تولد که خیلی برفی هم هست به سه تایی مون خوش بگذره

دوست دارم  دختر زیبایم 

1

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

زهرا
14 بهمن 92 14:38
سلام دوست عزیز وبلاگ جالبی دارین، منم به تازگی یه سایت خرید اینترنتی شارژ موبایل راه اندازی کردم، چون هزینه تبلیغات اینترنتی بالا است، برای افزایش محبوبیت سایتم تو گوگل به کمک شما نیاز دارم. اگه لطف کنید سایت منو تو وبلاگتون با عنوان فروشگاه شارژ موبایل لینک کنید کمک بزرگی به من کردین www.sharj10.ir ممنون
خاله زهرا
17 بهمن 92 12:10
مینا جون تولدت و تولد همسرت رو به شما زوج خوشبخت تبریک میگم و آرزو میکنم همیشه شادی و خوشحالی و خنده تو زندگیتون موج بزنه.این دسته گلم از راه دور تقدیم میکنم به شما.
مینا
پاسخ
مرسی عزیزم منم آرزوی سلامتی میکنم واسه همه گیتون
مامان ارغوان
18 بهمن 92 0:59
شاد و خوشبخت باشید.تولدتونم مبارک
مینا
پاسخ
خیلی ممنونم
مامان سینا
18 بهمن 92 17:12
عزیزم تولد همسرت مبارک
مینا
پاسخ
تولد من پس چیییی
خاله ی آریسا
26 بهمن 92 10:13
تولد تولد تولدتون مبارک همیشه شاد باشید
مامان لیانا
27 بهمن 92 2:53
تولد شما و همسرتون با تاخییر مبارک انشالا سایه پر مهرتون سالیان سال بالای سر ایلین جون باشه
مامان هلنا
28 بهمن 92 11:37
عزیز دلم تولدتون مبارک