آیلینآیلین، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

دختر مثل ماه ما

برای دختر مثل ماه و بابا رضاجان

1392/10/20 13:58
نویسنده : مینا
988 بازدید
اشتراک گذاری
آیندمون آینده ای روشن 
حرف جدایی رو نزن با من
روزای خوبی پیش رومون
دنیا ب رفتار تو مدیون

حالا که خوبیت عاشقم کرده
این عاشق دور تو میگرده
از هرکس و هر چیز بهتر باش
 با من از این هم مهربون تر باش

ترکم نکن من بیتو بیمارم
دیوونه وار دوست دارم
من پیشتم تنهات نمیزارم

تا با منی هیچ کی نمیتونه
 قلب تورو از غم برنجونه 
تا با منی پشت سرت کوهه
 روزای تو بی درد و اندوهه

هرچی که تو دستامه میبخشم
 دنیای من شعرام میبخشم
میبخشم از عمرم به تو حتی 
وقتی نباشی میرم از دنیا

ترکم نکن من بیتو بیمارم
دیوونه وار دوست دارم
من پیشتم تنهات نمیزارم...
.
دوستون دارم عزیزانم

5

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان لیانا
20 دی 92 14:27
خیلی زیبا بود انشالا همیشه در کنار عزیزاتون خوش و سلامت باشید..ممنون که به وبلاگ ما سرزدید اگه اجازه میدین لینکتون کنم
مینا
پاسخ
با کمال میل
مامان سینا
22 دی 92 12:22
خیلی خیلی زیبا بووود عزیزم
مامان رهام
23 دی 92 18:54
خیلی قشنگ نوشتی خدا برا همدیگه نگهتون داره انشالاه
مامان آنی
28 دی 92 12:30
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشی مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــای قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____)
پانی تم
29 دی 92 22:06
( پانی تــــــــــم ) مجری طراحی جشن های کودک ، تلاش میکند تولد فرزند دلبند شما به بهترین و خاص ترین نحو ممکن با حداقل هزینه برگزار شود . خدمات ما شامل طراحی تم های تولد (فقط طراحی) و همچنین آماده سازی وسایل مورد نیاز جشن شما می باشد.(طراحی و آماده سازی) دیگر خدمات ما شامل ...ساخت کلیپ تولد - طراحی تقویم - طراحی انواع کارتهای جشن سیسمونی -شب یلدا - نوروز و ... است. راستی لباس های طرح تم تولد هم در سایت هست میتونید با کلیک بر روی هر عکس مدل لباسها یی که میخواین رو ببینید. همچنین امکان ارسال به کلیه نقاط ایران نیز فراهم میباشد. www.panitem.ir میتونید قیمتهای مارو با سایتهای مشابه مقایسه کنید