آیلینآیلین، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

دختر مثل ماه ما

بهار و آیلین 21 ماهه

1393/1/25 16:46
نویسنده : مینا
293 بازدید
اشتراک گذاری

اولین ماه بهار رو به اتمام و شما گل ناز من 21 ماهه شدی

21 ماهگیت مبارک عزیز دلم البته با 4 روز تاخیر

امسال بهار خوبی بود گرچه مسافرت نبودیم ولی خوب مشهد بهمون خوش گذشتخنده چند روز اولم که نیشابور بودیم لبخندتنها اتفاق بد عید امسال البته اگه بشه گفت بد پاک شدن کل عکسهای نوروز 93 مون روز بعد 13 به در درحالی که مشغول بلوتوث بازی بودم گریه گوشی ویروس گرفت و در 1 لحظه کل عکسا پاک شد و من از شوک بدی که خوردم نیم ساعت گریه میکردم گریهناراحتآخه امسال خیلی عکسهای خوبی ازت گرفته بودم

خلاصه الان از نوروز93 تنها چند عکس مختصر برای ما مونده که اونم توی دوربین اقوام که باید بگردم و پیدا کنمکلافهجونت سلامت مامان عکس که مهم نیست مهم اینه ما کنار هم سال جدید رو تحویل کردیم و کنار هم میمونیم

بارالها چون هر سال و هر ماه و هر ثانیه خودت مراقب ما باش 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان ارغوان
26 فروردین 93 10:24
درسته حیف شده .اما همین که خوش گذشته بهتون خیلی خوب خدا رو شکر.منتظر عکس های جدید عسل بانو هستیم
مینا
پاسخ
ممنون چشم حتما با عکسای جدید میایم
مامان الینا
28 فروردین 93 11:19
ای بابا عزیزم خدا سلامتی بده عکس که چیزی نیست انشاالله اینقدر ازش عکس های خوشگل بگیری
مامان لیانا
1 اردیبهشت 93 2:58
مامانی غصه نور برای ما هم همچین اتفاقی قبلا افتاده انشالا تنتون سلامت باشه..روز مادر به شما تبیک میگم
مامان سینا
1 اردیبهشت 93 15:24
خواندمت گل تا بدانی از همه گلها سری یک جهان گل دیده ام اما تو چیز دیگری خوب میدانی چرا؟ چون هم زنی هم مادری روزت مبارک
مامانی آیلین
20 اردیبهشت 93 21:24
سلام دختر نازی دارین افتخار تبادل لینک میدین