آیلینآیلین، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

دختر مثل ماه ما

روزهای بهشتی اردیبهشت

1393/2/9 15:56
نویسنده : مینا
348 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه گی مخصوصا دختر نازنازی خودم که این روزها کلی به نظرم بزرگ تر و خانوم تر میاد گرچه هنوزم خیلی شیطون و سر به هوای ولی رفتاراش گاهی اوقات به من نوید بزرگ شدنش رو میده و نمیدونید چه طوری کیفور میشم وقتی میبینم که ماشالله داره خانوم میشهقلب

اولین فصل سال فصل مورد علاقه منه واسه همین این روزا حالم خوب و فقط دلم میخواد برم بگردم و خوش بگذرونم گرچه همیشه امکانش رو ندارم ولی...

ماه فروردین به خوبی و خوشی گذشت هوراو ما وارد ماه بهشتی اردیبهشت شدیم و یک ماه دیگه به ما های عمرمون اضافه شد من عاشق فصل بهار و ماه اردیبهشتم و این روزا دغدغه ام اینه که بتونم نهایت استفاده رو ازهوای بهشتی این ماه ببرم تا دیر نشده نیشخند

آیلینم خیلی دوست داره بره بیرون و بگرده اونم مثل مامانش فکر کنم قه قههاین روزا کارای خطر ناکم زیاد میکنه از باز کردن شیر گاز بگیر و تا واستادن روی دسته مبل هاتعجب و ما تمام حواسمون باید به این دخملی باشهشاکی گاهی وقتا فکر میکنم با خودم که احتمالا آیلین باید پسر میشده بس که شیطونخنده

فروردین ماه نیشابور خونه مامانی

آیلین وملینا دختر خاله البته دوتایی خواب آلودن چون تازه از خواب بیدار شدن

آیلین سوار دوچرخه قدیمی بابا جون

آیلین و صبا دختر عمو 

آیلین و صبا و سینا

توی این عکس شیطونی آیلین کاملا واضح

هردوتا در حال فریاد زدن که دوربینو بده ه ه ه 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان فرشته
20 اردیبهشت 93 17:03