آیلینآیلین، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

دختر مثل ماه ما

ناقلای من

1392/6/27 9:04
نویسنده : مینا
282 بازدید
اشتراک گذاری

 

عادت یا عشق نمیدونم نمیتونم نبینمت      نمیتونم حتی یه شب به تنهایی بسپرمت 

عادت یا عشق اما بدون مثل نفس دوست دارم      خودم اگه از یاد برم تورو به خاطر میارم

این روزا خیلی ناقلا شدی ببین اینم نشونش

میری توی جعبه میشینی و در نمیای!!! 

1 

1

 

 

میگی منو بزار توی سینک ظرف شویی و پایینم نمیای هیپنوتیزم

1 

 

میگی همه چیزو بده خودم بخورم این طوری مثلا وای وای وای مشغول تلفن

1 

تا حواسم پرت میشه میری روی تخت تازه دیروزم از روی تخت افتادی  و سرت زخمی شد حالا عکسشو واست میزارماوهاوه

1 

1 

وقتی هم میریم پارک میگی دستمو ول کن  تا خودم برم این ور اون ور کلافه

1 

کلافهکلافهکلافه 

1 

اینم از  مجلس عروسی دوست بابا که سر منوبردی از بس گفتی نای نای نای نای خندهعصبانیخنده

 1

نیشابورم تا میریم فقط توی حیاط آرومی چون به همه چیز دسترسی داریوقت تمام

1 

  

این جا هم خونه عمه است عاشق این توپای رنگی شده بودی 

1 

آیلین و ملینا جان دختر خالش ماچ

1 

 

اینم سروش جان پسر خاله آیلین که دائم تو سر وکله هم میزنن ماچ

1

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ارغوان
30 شهریور 92 12:48
ای شیطون بلا.حسابی آتیش میسوزونی ها.ماشاالله
خاله ی آریسا
1 مهر 92 9:43
ای وااای رفتی تو سینک خیلی با شدی عزیزم مواظب خودت باشیا پیش ما هم بیاید خوشحال میشیم
مامان آنی
21 مهر 92 15:13
تو سنک رفتنت خیلی باحاله خاله جونیییییی