آیلینآیلین، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

دختر مثل ماه ما

شیطونک من

1392/3/2 10:17
نویسنده : مینا
175 بازدید
اشتراک گذاری

چه قدسبزی چه قد ساده چه قد مهتابو میفهمی

          که قد من ناخوشم وقتی ندارم از چشات سهمی

                               چه قد آزاد و آرومی مثل دریای بی طوفان

                                               تو اون رویای خوبی که نداره نقطه پایان


27 عروسی دایی محمد و زن دایی پردیس

2

 

من از الان خدا خدا میکنم شما شب عروسی آروم باشی و اذیت نکنی تا من تو عروسی یه دونه داداشم خوش بگذرونم البته شما دیگه خانومی شدی واسه خودت.....                                                                                 

تشویقتشویقتشویقتشویق

پروردگارا تمام عروس و داماد هایی که تو این شبا عروسیشون مثل محمد ما خودت خوشبخت کن و اون هارو به آرامشی که دنبالشن برسون      آمین یا رب العالمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)