آیلینآیلین، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

دختر مثل ماه ما

ماه من

1392/3/2 10:20
نویسنده : مینا
276 بازدید
اشتراک گذاری

خودم بغل میکنمت  

  پر میشم از عطر تنت 

       کاش که تو هم بدونی که 

                 میمیرم از نبودنت 

                          خودم به جای تو شبا 

                                   ستاره هارو میشمرم 

                                          جای تو غصه می خورم 

                                                          جای تو گریه میکنم

2

2

ما شا الله فقط بلدی به هم بریزی همه چیزو ببین این طوری

 

 2

4

2 

4

4 

مامان فدات که این قدر قشنگ به عرسکت نگاه میکنی 

4 

6 

6 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان فائزه
31 اردیبهشت 92 13:15
وبلاگت و خوندم ماشاالله به دخملت خیلی زیباست و دوست داشتنی ...

میخوام دعوتت کنم به یه جایی که پر از نی نی هست و میتونی برای دخملت دوست پیدا کنی و ار احوالاتشون با خبر بشی خودت بیا و ببین

منتظرم ninihaye91.rozblog.com


چشممممم
م.م
4 خرداد 92 0:34
سلام مامانی
واقعا دخملت نانازه.خدا حفظش کنه
وبلاگشم قشنگه دست مامانش درد نکنه
از وبلاگ پسری منم دیدین کنید خوشحال میشم



مرسی عزیزم حتما سر میزنیم
مامان آنی
6 خرداد 92 18:47
پیش ویانای من هم بیا قند و عسل خوشحال میشیم





جششششششششششششم