آیلینآیلین، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

دختر مثل ماه ما

من با تو خوشبختم

1393/9/1 17:00
نویسنده : مینا
1,513 بازدید
اشتراک گذاری

این روزهای من با تو سپری ی میشه نبض وجودم باور کن در کمار تو میزنه و خدا به من  و تو لبخند میزنه

شیرین زبونی های تو کام دنیا رو واسم شیرین میکنه و گاهی وقتا ناز کردن هایت بهترین نوازش عالم میشه چه عطر بهشتی داره تنت گلم که سیرابم میکنه از هرچه بوی ناب توی دنیاست بوسه میزنم به گونه ات و سرشار از عشق مادری میگردم...ناز بانوی من بزرگ شدی حداقل به نظر من خانوم شدی گاهی مرا بوس میکنی و میگی مامان دوست دارم و تمام خستگیام در میره

من

باشم 

تو باشی

یک جاده بی انتها

به دنیا میگویم خداحافظ

پسندها (1)

نظرات (3)

مامان فرشته
5 آذر 93 8:27
خدا براتون سالم و شاداب نگهش داره
مامان رهام
5 آذر 93 16:12
خیلی قشنگ نوشتی... بوووس برا آیلین
مامان راحله
5 آذر 93 16:57
______________$$$$$$$ _____________$$$$$$$$$ ____________$$$$$$$$$$$ ____________$$$$$$$$$$$ ____________$$$$$$$$$$$ _____________$$$$$$$$$ _____$$$$$$_____$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$__$$$$$$_____$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$_________$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$______$__$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$_____$$$_$ ___$$$$$$$$$$$__________$$$_$_____$$ ____$$$$$$$$$____________$$_$$$$_$$$$ ______$$$__$$__$$$______________$$$$ ___________$$____$_______________$ ____________$$____$______________$ _____________$$___$$$__________$$ _______________$$$_$$$$$$_$$$$$ ________________$$____$$_$$$$$ _______________$$$$$___$$$$$$$$$$ _______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _______________$$_$$$$$$$$$$$$$$__$$ _______________$$__$$$$$$$$$$$___$_$ ______________$$$__$___$$$______$$$$ ______________$$$_$__________$$_$$$$ ______________$$$$$_________$$$$_$_$ _______________$$$$__________$$$__$$ _____$$$$_________$________________$ ___$$$___$$______$$$_____________$$ __$___$$__$$_____$__$$$_____$$__$$ _$$____$___$_______$$$$$$$$$$$$$ _$$_____$___$_____$$$$$_$$___$$$ _$$_____$___$___$$$$____$____$$ __$_____$$__$$$$$$$____$$_$$$$$ __$$_____$___$_$$_____$__$__$$$$$$$$$$$$ ___$_____$$__$_$_____$_$$$__$$__$______$$$ ____$$_________$___$$_$___$$__$$_________$ _____$$_$$$$___$__$$__$__________________$ ______$$____$__$$$____$__________________$ _______$____$__$_______$$______________$$ _______$$$$_$$$_________$$$$$$$__$$$$$$ __________$$$_________________$$$$$