آیلینآیلین، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

دختر مثل ماه ما

ایلین

1393/6/25 22:09
نویسنده : مینا
890 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزکم شکر خدا مامان جون حالش خوب تره و از بیمارستان مرخص شده 

دومین خبر هم 6 سالگرد عقد من و بابا رضا بود که 23 شهریور ولی چون درگیر مامان بزرگ بودیم نتونستم واسه بابا رضا یه پست خوب بزارم

از همین جا به رضای شیرین خودم میگم دوست دارم همه کسک

پیدا کردن کسی که بهت بگه دوست دارم سخت نیست  ...... پیدا کردن کسی که واقعا بهت ثابت کنه دوست داره سخته و تو به نحو احسن برام ثابت کردی عشقم....

 

ودر آخر شروع مهر ماه که باید بریم دوتایی پیش دبستانی امیدوارم سال خوبی پیش رو داشته باشیم و شما هم کمتر اونجا مارو اذیت کنی آخه همش با بچه ها درگیر میشی
 

خدایا تورا سپاس 

هرکه به من میرسد بوی قفس میدهد 

جز تو که پر میدهی تا بپرانی مرا

پسندها (3)

نظرات (3)

saba az mashhad
26 شهریور 93 2:16
سلام همشهری.چه دختر نازی خداحفظش کنه.سعی کن برای پوشک بهش فشار نیاری.من به دخترم سخت گرفتم الان همش گریه ولجبازی میکنه .
نی نی عکس
26 شهریور 93 18:50
ماشاالله چه نی نی نازی از بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم www.niniaxs.ir
مامان فرشته
27 شهریور 93 11:42
اول اینکه سالگرد ازوداجتون مبارگ دوم اینکه خدا رو شکر حال مامان بزرگ خوبه سوم اینکه ایشالاه سال تحصیلی خوبی داشته باشید