آیلینآیلین، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

دختر مثل ماه ما

تو فوق العاده ای

1393/6/22 18:26
نویسنده : مینا
731 بازدید
اشتراک گذاری

دخترکم همه کسم مامان بزرگ امروز عمل داره عزیزم واسع سلامتیش دعا کن پاک و مهربون من

 

عزیز دل مامان شیرین زبونم مهربونم نیاز من به تو مثل نفس کشیدن دوست داشتنت برای من معنی زنده بودن...اون قدر دلم میخواد زمان دردو دل و حرفای مادر و دختری برسه 

دست تو دست هم بریم خرید بریم مراسم دعا کنار هم بشینیم و مث دوتا دوست گل بگیم و کیف کنیم باهم دیگه بخندیم و غش کنیم از خوشی تنهایی هامون پر بشه از بودن با هم یه مادر و دختر خوشبخت  و عالی زندگی یعنی همین تصور روزهای زیبای اینده کنار جگر گوشت میدونم خیلی زود با یک چشم بر هم زدنی گل دخترم خانوم میشه و جون میده برای دلدادگی مادرانه خدایا شکرت واسه این نعمت بزرگ و عالی زندگی من و رضا

گرچه بزرگ شدنت سهم منو از در اغوشم جای گرفتن تو کم میکنه ولی بزرگ شدنت به دلتنگی آغوشم می ارزه مادرم....

فقط شکر همین و بس

پسندها (3)

نظرات (1)

خاله ی آریسا
24 شهریور 93 10:05
ایشالله خدا همه ی مریض هارو شفا بده مخصوصا مامان بزرگ مهربونت رو آیلین کوچولو