آیلینآیلین، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

دختر مثل ماه ما

ماه من به زمین خوش آمدی

1393/4/20 1:26
نویسنده : مینا
242 بازدید
اشتراک گذاری

امشب چه نازدانه گلی در چمن رسید 

گویی بساط عشق مداوم به من رسید

نور ستاره ای در شب تولدش 

انگار که فرشته ای از ازل رسید

 

4

امروز خورشید شادمانه‏ ترین طلوعش را خواهد کرد و دنیا رنگ دیگری خواهد گرفت

 

قلبها به مناسبت آمدنت خوشامد خواهند گفت

فرشته آسمانی سالروز  زمینی شدنت مبارک . . .

 

آیلین جان ماه دختر زیبارویم تولدت مبارک تازه شدن نفسهاتو شکر میگویم

 

امسالم چون مثل سال پیش 20 تیر افتاده توی ماه خدا تصمیم

گرفتیم جشن تولدت رو بزاریم برای بعد ماه رمضون آخه سال

پیش توی ماه رمضون بعد از افطار تولدت زیاد جالب نشد 

ولی فردا کیک و عکس به راه خانومم

 

1

 

دوست دارم خدای خوب ماه رمضون نگهدارت

 

در ضمن این عکس کار نشده آتلیه هست که من گذاشتم

 

پسندها (8)

نظرات (6)

مامان مرجان
20 تیر 93 2:01
تولد آیلین خوشکلتون مبارک خدا واستون حفظش کنه
آجیده
20 تیر 93 8:14
تولدشون مبارک ) خواهش می کنم از وبلاگ من بازدید کنید و اگر قابل دونستید لینکم کنید. من هنرهای دستی خودم را در وبلاگم می گذارم. متشکرم
سحر
20 تیر 93 17:40
*************************** *******\/***\/****\/********** *******/\***/\****/\********** *******||***||****||********** *******||***||****||********** ***(---------------------------------)***** ***(-----------تولدت مبارک-------)***** ***(---------------------------------)***** ***(---------------------------------)***** ****************************
خاله ی آریسا
21 تیر 93 10:09
آیلین کوچولو عزیزم دختر شیرین و ناز نازی تولدت مبارک خاله ایشالله همیشه شاد و سلامت باشی و لبت خندون [دلق Mamnonim ms ک]
مامان فرشته
22 تیر 93 10:55
عزیزم تولدت مبارک خاله.ببخشید من با تاخیر امدم.روی ماهت رو میبوسم
مامانی اریان
4 مرداد 93 16:06
تولدت مبارک جیگر خاله ایشالله صدو بیست سالگیتو جشن بگیریم
مینا
پاسخ