آیلینآیلین، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

دختر مثل ماه ما

توی کمد چیکار میکنی؟؟؟

1393/4/4 15:42
نویسنده : مینا
340 بازدید
اشتراک گذاری

اون روز بعذ از طهر گفتم یه کم سرم خلوت تر شده خونه هارو مرتب کنم داشتم کمد جمع و جور میکردم و طبقه هاشو تمیز میکردم اومدم طبقه هارو بزارم سر جاش که دیدم آیلین رفته تو کمد و داره با خودش بازی میکنهزیبا قه قهه

خنده

 

 

 

تا داد زدم که ای وای شیشه هاشو نشکنی سری اومدی بیرون و کلی غر غر کردی که میخوام بازی کنم

 

 

 

 

الهی من فدات شم آخه چه قد شما شیطونید

 

 

آیلین رفته پارکعینک

 

 

توی پارک اصلا یک لحطه هم وانمیستی دائم در حال ورجه وورجه ایزبان

 

 

اینجا بهت گفتم بسه بشین دیگه خسته نشدی؟ تو هم فورا نشستی و منم شکار لحطه ها کردم عکس گرفتم

 

 

 

اخرشم به زور اومدی خونه با کلی خواهش و التماس مامان و بابا

 

 

به قول  شادروان حسین پناهی

پنجره را باز کن و از این هوای مطبوع بارانی لذت ببر  خوشبختانه باران ارث پدر هیچ کس نیست

 

 

پسندها (2)

نظرات (3)

آیداکوچولو
4 تیر 93 16:04
سلام آیلین جون من آیدا هستم وهنوز نمی تونم از این شیطونیها بکنم فعلا فقط نقشه می کشم
مامانی اریان
4 تیر 93 16:12
خوش گذشت عزیز دلم ؟؟؟؟ ایشالله همیشه تفریح باشی کمد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ به نظر شما چرا بچه ها عاشقر کمدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خاله راضی
15 تیر 93 13:15
سلام گلم تو این عکسا چقدر معصوم هستی هر کی ندونه فکر میکنه چه مظلومی ای ناقلا