آیلینآیلین، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

دختر مثل ماه ما

روز پدر مبارک...........

1393/2/22 16:56
نویسنده : مینا
302 بازدید
اشتراک گذاری

 


 

 

 

 

 

 

دست همیشه به معنای آغوش نیست !
گاهی فقط امنیت است . . .
فقط مثل «دست پـــــــــــدر» !!!

پدر عزیزم سایه ات روی سرم دوستت دارم

 

               

                                     وبرای رضای خوب خودم 

                              تا بداند که چه قدر دوستش دارم

من نمی‌فهمم چرا هیچ کس نمینویسد از مردهــا
از چشم‌ها و شــانه‌ها و دستهایشــان
… … از آغوششان
از عطر تنشـان،
از صدایشــان…
پررو می‌شوند؟
خب بشوند….
مگر خود ما با هر دوستت دارمی تا آسمـان نرفته‌ایم؟
مگر ما به اتکــاء همین دست‌ها
همین نگاه‌ها
همین آغوشهـا، در بزنگاههای زندگی
سرِپا نمانده‌ایم؟…
من بلد نیستم در سـایه، دوست داشته باشم
من می‌خواهم خواستنم گوش فلک را کر کند
من می‌خواهم
مَردَم بداند دوستش دارم….


 

پسندها (5)

نظرات (4)

مامان صغر ی
25 اردیبهشت 93 19:32
در ماه رجب نور خدا می تابد / از روی علی نور خدا میتابد در خانه حق حقیقتی شد نهان / پرورده ی دست حق علی می آید ولادت حضرت علی علیه السلام بر شما مبارک
مامان فرشته
27 اردیبهشت 93 17:56
مبارک باشه این عید
مامانی اریان
4 خرداد 93 15:34
چقدر دیر به دیر میاین دلمون ترکید بدو بیا
مامان صغر ی
7 خرداد 93 22:03
از بعثت او جهان جوان شد ، گیتى چو بهشت جاودان شد این عید به اهل دین مبارک ، بر جمله مسلمین مبارک . . .